vineri, 20 iulie 2012

Introducere


   Salutari dragii mei crestini. Poate dragi e cam mult zis de vreme ce nu-mi sunteti dragi deloc. De fapt cu greu va suport, dar ce sa fac, sunt o minoritate.
Numele meu este Ardei Popa. Este un nume inventat bineinteles, nu m-as face tinta furiei voastre fara avantajul anonimatului, insa vreau sa aveti o un nume acolo spre care sa va indreptati blestemele si injuraturile. Plus imi place numele de Popa, are o sonoritate frumoasa. E un nume destul de folosit, aduce aminte de prestanta pe care o avea odata aceasta meserie, fara indoiala datorita avantajelor banesti pe care le aducea. Nu mai are asa mare pestanta, da avantajele banesti tot sunt acolo. Sper insa sa nu mai dureze mult aceasta stare de fapt.
  Scarbit pana la radacina sufletului ( suflet care nu stiu unde e, dar imaginati-va cat de adanc, e astfel o profunzime de neimaginat) de abundenta de bloguri crestine  care infesteaza internetul, m-am hotarat sa actionez ca un cetatean responsabil ce sunt si sa lansez un blog anticrestin. Trebuie sa mai zica si cineva ceva contra aberatiilor pe care le insirati voi acolo.
   De ce crestinismul?
   Eu de fapt sunt agnostic, pentru mine toate religiile sunt cam acelasi fel de minciuna. Ba chiar in comparatie cu altele am o parere buna despre crestinism. Unul din putinele lui merite e ca a pastrat Europa neislamizata, caz in care sa am asa un blog ar fi fost chiar periculos. Dar crestinismul tot incredibil de stupid e si sunt atatea atitudini si credinte daunatoare pe care le programeaza in mintea oamenilor care trebuie combatute. In plus, m-am nascut in aceasta religie si o cunosc cel mai bine dintre toate.
   Iar voi, bieti crestini, si cu adevarat bieti sunteti, da intr-un fel cred ca va convine, ca tot va place voua sacrificiu, va impartiti in doua mari categorii dupa parerea mea. Ori prosti ori ai dracu.
   Cei prosti sunt cei care chiar cred in toate cacaturile care li se spun de mici. Unii mai mult, altii mai putin, bineinteles. Dar totusi cred si au ceva tupeu si multa aroganta sa se creada si alesi. Oameni care ar trebui dispretuiti pentru ca nu depun efortul sa foloseasca logica minima si nu au curajul sa recunoasca niste adevaruri stanjenitoare.
   Cei ai dracu sunt cei care inteleg ca religia e o sursa de venit si se imbogatesc pe spatele celor de mai sus. Si i-au chinuit de-a lungul timpului pe cei care nu ar fi fost asa de bucurosi sa adere conceptelor crestinismului si sa se lase jecmaniti si calcati in picioare. In mare popii fac parte din categoria asta.
   Nu vreau sa fiu corect politic, la cata ura si intoleranta diseminati voi ar trebui sa am si eu dreptul sa ma apar. Nu zice Mantuitorul (vostru, bineinteles) ochi pentur ochi dinte pentru dinte?  Blogu asta nu e o incercare de a va aduce pe calea ratiunii, multi au incercat si inca incearca, oameni mult mai bine pregatiti decat mine.  Blogul asta e mai mult ca sa rad de voi. Pentru ca de fapt, crestini preacucernici ce sunteti, sunteti mai agresivi decat sustineti, si desi imi pare rau pentru prostia in care va zbateti, mi se rupe inima de efectele pe care le are asupra mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu